Skip to main content
World Forum The Hague

Outdoor Event Coördinator

Fri 10/01/2020 - 11:30

Wij zijn op zoek naar een Outdoor Event Coördinator voor 32-40 uur per week.

World Forum The Hague heeft jaarlijks tientallen grote congressen en theatershows. Bij een aantal van deze grote evenementen hebben we te maken met de herinrichting van het buitengebied rondom World Forum. Dit gaat altijd in nauw overleg met de gemeente Den Haag, de Project Manager en de Safety & Security Manager. Het opzetten van een buitengebied heeft natuurlijk ook gevolgen voor onze buren en de omgeving. Daarnaast ontvangen we vaak honderden auto’s en tientallen bussen. Samen met collega Parkeerbeheerders en Verkeersbegeleiders ben jij degene die het overzicht bewaakt. Het is een must dat je in bezit bent van een diploma Verkeersregelaar of deze wilt behalen.

Word jij helemaal blij van:
Parkeren | Eén centraal contactpunt | Organiseren

Als Outdoor Event Coördinator van het buitengebied ben jij hét contactpunt voor omliggende bedrijven, de Project Manager, de Safety & Security Manager en de gasten tijdens een evenement. Samen met de Project Manager en Safety & Security werk je de wensen en eisen van de opdrachtgever uit. Je hebt contact met de omliggende bedrijven en gemeente Den Haag wanneer zij op de hoogte moeten worden gehouden omtrent evenementen en de impact op het buitengebied. Je onderhoudt de parkeergarage en zorgt ervoor dat deze te allen tijde netjes, schoon, veilig en functioneel is en dat de signage is afgestemd op het evenement.

Ik zie je sollicitatie graag tegemoet via: hrm@worldforum.nl.

Desirée Verdijk.jpg

Desirée Verdijk-Pet
Operations Manager

Iets meer over ons bedrijf!

World Forum The Hague is één van de grootste evenementenlocaties van Nederland gelegen in Den Haag, de Koninklijke stad van Vrede & Recht aan zee. Door de jaren heen verwierf het congrescentrum grote, internationale bekendheid door het vroegere North Sea Jazz Festival en tegenwoordig door grote, internationale conferenties zoals, de Nuclear Security Summit (NSS), Global Conference on CyberSpace (GCCS), One Young World Summit en de Global Entrepreneurship Summit (GES). Bekijk hier meer!

World Forum heeft circa 75 medewerkers in dienst en is een platte organisatie. Onze missie in het kort: ‘Exceeding Expectations’. Dit zit in ons DNA en met deze twee woorden werken wij elke dag. Ons bedrijf heeft vier pijlers: Vitaliteit | Safety & Security | Experience | Educatie. Zowel in- als extern is dit hoe wij ons profileren en waar we trots op zijn.

Sinds 2009 is World Forum onderdeel van GL events, een Frans bedrijf dat ruim 50 congres- en evenementenlocaties wereldwijd exploiteert en eventpartner is van vele grote evenementen. GL events is in 1978 opgericht en heeft zijn sporen verdiend in de internationale evenementenindustrie (Asian Games, Bocuse d’Or, FIFA World Cup Russia, America’s Cup). Kijk voor meer informatie op de website.