Overslaan en naar de inhoud gaan
World Forum The Hague

F&B Planner

vr, 10/04/2019 - 14:18

World Forum The Hague is per direct op zoek naar een: F&B planner, voor 40 uur per week.

World Forum The Hague is één van de grootste evenementenlocaties van Nederland, gelegen in 
Den Haag. De stad van Vrede en Recht. Er vinden (internationale) zakelijke conferenties, congressen, expo’s en publieke evenementen op het gebied van cultuur en entertainment plaats. World Forum The Hague biedt naast een professionele werkomgeving met hoogwaardige evenementen, haar personeel ook vitaliteitsprogramma’s aan.

World Forum The Hague is onderdeel van GL events, een Frans bedrijf dat 40 congres- en evenementenlocaties wereldwijd exploiteert. GL events is 40 jaar geleden opgericht en heeft zijn sporen verdiend in de internationale congreswereld. 

Wil jij graag werken bij een internationaal congrescentrum en een bijdrage leveren aan interessante congressen en evenementen? Dan is deze vacature iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Planner F&B val je onder de F&B Manager en maak je deel uit van de Operationele F&B afdeling. Het team bestaat uit een F&B Manager, een Party Manager, een BackOffice medewerker, twee stagiaires en drie eerste medewerkers. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het plannen van de medewerkers voor aankomende evenementen en het inkopen van de inzet voor een evenement (mastiek). Hierdoor ben je het aanspreekpunt voor de uitzendbureaus en cateraars waarmee World Forum The Hague samenwerkt. Als een evenement is afgelopen ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de urenregistratie en zorg je dat de facturen kloppen en juist worden aangeleverd. Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en bent een echt “mensen mens”. Je bent commercieel gedreven, gemotiveerd en hebt een groot organisatorisch vermogen. 

Dit betreft een functie voor 40 uur per week. We zoeken iemand met minimaal twee jaar werkervaring in de evenementenbranche. 

Voor deze vacature zoeken wij een collega die:

  • Beschikt over HBO-werk en denkniveau; 
  • Ervaring & affiniteit met F&B operationeel en evenementen heeft;
  • Goed cijfermatig inzicht heeft;
  • Gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan;
  • Daarnaast gepassioneerd, sociaal en representatief is;
  • Zelfstandig, assertief, geordend en accuraat is;
  • Stressbestendig en flexibel is;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit heeft;
  • Iemand die het aanspreekpunt voor uitzendbureaus wordt; 
  • De Nederlandse en Engelse taal uitstekend beheerst in woord en geschrift.

Wij bieden:

  • Een uitdagende functie binnen een leuk bedrijf met veelzijdige collega's;
  • Door korte communicatielijnen en een informele werksfeer is er veel ruimte voor initiatieven;
  • Een marktconform salaris.

Herken je je in bovenstaand profiel en ben je geïnteresseerd in een baan bij World Forum The Hague? Stuur dan je CV met pasfoto en motivatie naar onze HRM afdeling (hrm@worldforum.nl).