Overslaan en naar de inhoud gaan
World Forum The Hague

Building Manager

wo, 10/02/2019 - 12:24

World Forum The Hague is per direct op zoek naar een: Building Manager voor 40 uur per week.

De afdeling waar de manager leiding aan geeft, is de facilitaire afdeling van ons bedrijf, bestaande uit een huismeester, een medewerker beheer & onderhoud en de facilitair medewerker(s). Door de functie van World Forum als congresgebouw, waarbij het gebouw non-stop in gebruik is, heeft het interessante en veelzijdige facilitaire uitdagingen. Vanaf 2009 is de exploitatie in handen van GL events. Sinds 2013 is het vastgoed (weer) van de Gemeente Den Haag. Er worden jaarlijks veel investeringen gemaakt in het gebouw.

Je bent het aanspreekpunt voor collega’s, de Gemeente Den Haag en leveranciers. Alle afdelingen binnen World Forum hebben direct contact met de afdeling Building Management. Als Building Manager heb je te maken met vele externe en interne klanten. Je hebt doorgaans te maken met opdrachtgevers en bezoekers van internationale, zakelijke evenementen. De doelstelling van de afdeling dit jaar is om met het huidige team alle werkzaamheden en projecten te stroomlijnen. 

Binnen het team bepaal je de prioriteiten met betrekking tot de lange en korte termijn. De dagelijkse werkzaamheden/acties worden binnen het team verdeeld. Bijna elke dag zijn er opdrachtgevers en congressen in huis, waardoor iedere dag weer andere uitdagingen brengt, dit vergt flexibiliteit. De afdeling Building Management zorgt ervoor dat het pand altijd in perfecte staat is om de evenementen en bezoekers te verwelkomen.

De werkzaamheden zijn veelzijdig, zaken die onder andere aan bod komen zijn:

  • Je hebt technische kennis en hebt veel ervaring met techniek en installaties;
  • Je bent ondernemend en ambitieus;
  • Je kan prioriteiten goed inschatten en houdt rekening met commerciële belangen;
  • Je houdt je bezig met algemeen onderhoud, beheer en reparaties van installaties, apparatuur, meubilair, het gebouw en buitenterrein;
  • Je plant en coördineert werkzaamheden op het gebied van beheer en onderhoud;
  • Je onderhandelt en beheert de contracten voor technische en facilitaire zaken;
  • Je neemt initiatief voor en begeleid de projecten van de afdeling;
  • Je stelt een meerjarenonderhoudsplan op en bewaakt deze;
  • Je draait mee met storingsdiensten;
  • Je hebt regelmatig overleg met de gebouweigenaar.

Wat betreft de drie verschillende managementniveau’s:

  • Je stuurt de operatie aan;
  • Je werkt op tactisch niveau richting leveranciers en partners;
  • Je bent een strategisch partner richting stakeholders. 

World Forum geeft haar medewerkers veel vrijheid. We zoeken daarom een zelfstandige, enthousiaste nieuwe collega die graag zijn/haar mouwen opstroopt zonder 9-5 mentaliteit! Kan jij je vinden in onderstaand profiel?

  • Afgeronde facilitaire of technische opleiding op HBO niveau en minimaal 5 jaar werkervaring;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende functie.
  • Proactief, leergierig en zelfstandig;
  • Oplossingsgericht en hands-on mentaliteit;
  • Neemt verantwoordelijkheid en toont initiatief;
  • Ondersteunende en klantgerichte houding;
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift.

Ben je geïnteresseerd in een veelzijdige baan bij deze toonaangevende evenementenlocatie? Stuur dan je CV met foto en motivatie naar onderstaand mailadres: hrm@worldforum.nl